MrsRan

Alla inlägg under april 2010

Av Madeleine - 6 april 2010 19:25

Äntligen har det hänt!

Jag har sagt upp mig!! Det skedde i morse, tänkte att det var lika bra att dra bort det fort som ett plåster. Så hade jag det gjort liksom!!

Känslan efteråt var skum. "Jag har inget jobb kvar", ingen stadig inkomst. INGENTING! men jag vet ju vad jag vill, och det är att vara min egen firma. Sköta mina egna pengar och skatteavdrag. Jag vill, jag vågar, jag kan!! Man lever fan bara en gång och då ska jag fan se till att jag verkligen lever det efter mina drömmar! ingenting är omöjligt!

Så imorrn blir det hem till min svärmor där jag ska träffa hennes morbror som håller stenkoll på hur det är med F-skattsedel och allt annat viktigt som behövs vetas. Det bästa va när jag fick sms ifrån mamma där hon skrev att både hon och farsan var stolta över mitt beslut! dom stöttar mig i vad jag än väljer att göra. Då visste jag säkert att det jag nyss hade gjort inte var det värsta som någonsin hänt mig utan det BÄSTA som hänt mig.

TACK ALLA SOM TROR PÅ MIG, OCH STÖTTAT MIG I DET HÄR, DET FINNS INTE ORD ÖVER HUR TACKSAM JAG ÄR SOM HAR ALLA ER BAKOM MIN RYGG! TACK TACK TACK!!!!   


Jag har ingen anning om hur man gör när man skaffar eget, men det är något som jag ser som en utmaning! JAG ÄR SÅ PEPP!! HAHAHAHAHAHAHA!

Nån som är bra på att göra hemsidor btw?

Hjälp mig o du får en GRATIS tatuering som tack för hjälpen   !!



Detta blev gjort under påsken! (klicka på bilderna för att se större)

  


  


Tiden framöver blir spännande   

Av Madeleine - 1 april 2010 12:11

H.E.A.T kan ju bara göra det!!


Presentation


27 år, bloggar om allt och ingenting! Nygift med världens bästa man, boende i ROCKENS CENTRA, Upplands Väsby!


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du någon sport?
 Handboll
 Fotboll
 Bandy
 Tennis
 Nej
 Ja
 För lat!
 Vill men har en skada =(

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards